Friday, March 7, 2008

Urari de bine tuturor doamnelor, domnisoarelor si pustoaicelor

De cand ma stiu... asta era ziua in care duceam flori profesoarelor iar in clasele 1-4 imi aduc aminte cum ii faceam mamei cadou o felicitare cu urari de bine cu ocazia zilei de 8 Martie unde era atasata o poza alb-negru( sau in cel mai bun caz color) unde purtam o uniforma comunista si aveam o freza ca a detinutilor Auschwitz.



Dar anii au trecut, am crescut si am fost nevoit ca de 8 Martie sa fac cadouri domnisoarelor cu care obisnuiam sa ies in perioada acelei zile ( 15 Februarie - 1/8 Martie). Se nimereau sa fie si mai mult de una( nu ca as fi fost vre-un Don Juah sau vre-un pui de gigolo ***)si trebuia sa fac cumva astfel incat toata lumea sa fie fericita si sa nu cumva sa se simta ca as juca mai multe rouluri in diferite "relatii".



Au fost situatii in care , de dragul fetei cu care ieseam , sa fiu nevoit sa ma duc la parintii ei acasa cu plocon ( mamei un buchet impresionant de flori iar tatalui ei o sticla de Grasa de Cotnari ca aia era ultima fita pe vremea respectiva + sticla aferenta de apa minerala) pentru ca ea sa poata sa iese in oras cu mine in acea seara.



Nu era o cheltuiala foarte mare dar totusi se simtea la buzunar tinand cont ca pe vremurile acelea nu aveam nici un venit sigur si trebuia sa agonisesc totul pentru astfel de ocazii.



Am mai crescut eu umpik ( 19-20 ani) si deja situatia se schimbase complet.Deja banii nu mai erau o problema prea mare ( nu eram miliardar,nu castigasem la loto, ci doar munceam la o sala de net si aveam salariu ca orice alt angajat) si domnisoare erau suficiente.

Nu scapam nici un bal al bobocilor fie el la liceu sau la facultate si aveam ocazia de a intalnii absolut tot felul de domnisoare care mai de care mai sexy si atragatoare.





Ar mai fi ceva de completat.. dar .. nu am inspiratia necesara momentan dar promit ca o sa editez acest post si o sa adaug ceea ce nu am adaugat acum.





***

Pentru orice barbat dorit de majoritatea fetelor , exista una deja plictisita de el.

(acest lucru e valabil si in cazul fetelor :) )

1 comment:

Anonymous said...

citez: Pentru orice barbat dorit de majoritatea fetelor , exista una deja plictisita de el.... am incheiat citatul

foarte tare :)