Monday, March 10, 2008

Sunt ele egocentriste sau nu....

Dupa parerea mea cam 90% dintre femei sunt egocentriste.. mai pe sleau spus se cred buricu' pamantului.
Ele cred ca daca au in dotare ceea ce au , pot face cu orice barbat cam ce vor ele.Ete ca nu e chiar asa. Sunt multi barbati care nu isi pierd asa usor mintile in preajma unei femei si nu pica in plasa lor.(in categoria asta intru si eu.. mai mult sau ma putin )
Dar cum majoritate barbatilor adesea pica , ele acum si-au format o idee de genul:

I have the pussy, I make the rulls.
Fetelor, ne sunteti dragi, va iubim , va admiram , facem si dregem dar asta nu inseamna ca daca voi aveti in dotare de la mama natura ceea ce 98% dintre barbati iubesc mai mult decat pe ei insisi ( restu de 2% sunt cei carora le place sa se joace cu zgarciu') puteti chiar asa sa ne conduceti cum vreti voi.Poate ca de multe ori facem ceea ce ne cereti.. nu ca ne-o cereti voi.. ci poate doar pentru a ne atinge un anume scop(deobicei scopul e stiut de la bun inceput nu cred ca ar mai trebui sa il precizez) si cum orice "relatie" implica o gramada de "compromisuri" asa ajungeti sa credeti ca va puteti juca cu noi ca si cu niste marionete.
Nu stiu cum sunt restu baietilor dar eu unu nu prea am fost asa.Adica am avut momente in care am facut ce mi sa cerut nu neaparat pentru a-mi atinge scopul de a ma imperechia cu respectiva, ci doar ca respectiva tipa imi era draga.Nu trebuia sa fie neaparat BOMBA de femeie, dar atata timp cat avea un oarecare vino-incoa , pentru mine era suficient.Doar nu faceam colectie de MISS'uri si seara le etalam prietenilor mei ( cum faceam cu timbrele cand ne etalam clasoarele seara in scara blocului in perioada comunista).Imi placea si era mai mult decat o aventura de-o noapte , atunci se schimba tactica.Ca se ajungea sau nu in pat , deja nu prea conta asa tare.
Aveam o tipa simpatica, cu care sa ies la un cico si daca mai era si din afara orasului sau nu locuia cu parintii si nu avea ora fixa de a ajunge acasa, era super smecherie. Dar, deobicei cam greu sa gasesti asa ceva, iar daca gasesti ea iti v-a spune clar: " Am un iubit si nu il insel, nu sunt genul de femeie care sa faca si sa dreaga" , si tot asa.. zeci si sute de scuze pe care le stim cu totii foarte bine. Tu ii poti spune simplu : " E ok daca ai un iubit.. sa stii ca nu sunt gelos" .. daca zambeste .. e un lucru bun daca iti tranteste vre-o usa in nas sau intoarce spatele si pleaca.. e cam 90% pierduta.Acu vedeti si voi cum improvizati incat sa nu para chiar asa pe fata ca sunteti disperati dupa ea sau cine stie ce, ca atunci face si mai urat.
Si nu numai in situatia de mai sus trebuie sa va comportati normal ci in toate situatiile.
Nu trebuie sa le aratati ca sunteti inebuniti dupa ele pentru ca atunci ele se joaca cu voi asa cum vor si ajungeti marionete.
Trebuie sa lasati un mic aer de indiferenta astfel incat ele sa inceapa sa isi puna intrebari de genul: Hmm.. ce dracu are asta de nu ma mai cauta cum facea inainte... nu da sms.. nu suna.. si cand ma vede doar ma saluta scurt si pleaca.....
Asta e un lucru care pe ele o sa le macine foarte tare mai ales daca si lor le place ca sunt curtate de voi si poate se gandesc la o mica aventura sau chiar o relatie bazata pe incredere si respect reciproc .
Cu toate ca in ziua de azi, majoritatea baietilor vor cat mai multe aventuri si cat mai dese , iar majoritatea fetelor cauta un tip cu care sa poata avea o relatie de lunga durata fara ca el sa o insele cu prietenele ei si poate intr-un viitor apropiat sa se si casatoreasca , sa intemeieze o familie si sa traiasca fericiti pana la adanci batraneti.
Baieti si fete: Succes in ceea ce vreti voi sa aveti :)... mai mult de atat nu pot zice nimic

5 comments:

bampi said...

esti sigur ca decat 2% umbla cu zgarciul? :))

Anonymous said...

in cel mai bun caz... ei or fi mai multi :)

Anonymous said...

unii sunt undercover =)) trust me

Thc's said...

Sincer,mi se pare total subiectiv o parte din articol.Nu sunt de acord cu tine,in principal.Daca totusi iti gasesti timpul si rabdarea necesare sa cunosti fetele/femeile sunt sigura ca te convingi ca nu toate sunt egocentrice..poate doar majoritatea..dar nu chiar procentajul spus de tine.Desi,amandoua genurile de oameni au nevoie de celalalt,asta nu inseamna ca femeile/fetele isi utilizeaza anumite parti din corp ca arme pt castigarea unei batalii..sincer,nu sunt deloc de parerea asta.Spre exemplu mi se pare mai mult decat normal sa fii destul de matur intr o relatie incat sa poti face un compromis si sa renunti,chiar si poate nefiind cazul.Asta,oarecum nu inseamna ca eu renunt la ceva pentru cel de langa mine pt ca am nevoie de anumite "favoruri" din partea lui..ci pur si simplu din respect,dragoste si alte sentimente pur naturale...de asta am zis ca nu ai 100% dreptate..dar,pana la urma cam totul se depinde si de femei,de anturaj si..cel mai mult(dupa parerea mea..la educatie.

Anonymous said...

Wow, nu imi vine sa cred ca e atat de vechi blogul asta, si eu dau comment acum.
In legatura cu ce vreau sa spun : aproape in totalitate ce ai spus este direct si veritabil, poate putin prea direct pentru preferintele multora, but it works for me :).
In alta ordine de idei, e admirabil ca nu te pozezi din cuvinte ca un mare sex simbol ci ca un simplu om care probabil isi analizeaza propria istorie cu tendinta de a evita posibile viitoare neplaceri.
Egocentriste: sustin ca da :) dovada imi sunt mintile cititorilor [cine isi picteaza predominant, verbal, personalitatea la o oarecare 'prima intalnire'? Dada, in general ea]
Frumos.. nu ma atrag deloc bloggurile, dar acesta l-am citit fara regrete.