Monday, March 3, 2008

Continuarea la postul anterior...

Uhm..nu stiu cum sa incep dar inca mai imi frec palmele de pantaloni si sper ca inspiratia sa apara repede ca imi este umpic somn.

Aaaaaa da.. la treaba cu , tipa intr-un bar.Chestia anterioara e atunci cand ea e singura iar tu singur dar in situatia in care tu esti cu unul sau mai multi prieteni si ea e singura cam ce faci?Eu am intalnit odata situatia si m-am dus pur si simplu la ea si i-am zis: Buna, ma cheama Dan.Sper sa nu te deranjez si as dori sa vorbesc cu tine doar 30 de secunde ca sa nu se inteleaga ceva de genul ca as incerca sa te agat in public sau cine stie ce altceva nasol ( cu toate ca ideea mea era sa o agat, nu sa o invit la vreo sedinta de yoga sau sa ii propun vreo excursie cu tramvaiul dealungul orasului), la care ea a spus: Da, te ascult, dar sa stii ca doar 30 de secunde si a inceput sa numere 29, 28,27, etc. Atunci am zis: Uite. acolo la masa sunt doi prieteni de-ai mei , iar cel in bluza neagra ar vrea sa stie daca iti place de mine.Tipa a ramas umpik muta(probabil inca mai numara in gand) dupa care a scos un zambet cam fortat dar , totusi a fost un zambet( ceea ce conteaza suficient de mult) si a zis: Nu vreau sa raspund, iar cu parere de rau te anunt ca timpul tau a expirat.Am continuat sa mai "cersesc" 30 de secunde , sa aflu macar un nume sau un indiciu ceva care sa ma ajute sa o gasesc pe viitor.Ea a fost o lady si mi-a acordat acele 30 de secunde si mi-a spus ca o cheama X ( nu dau nume ) si ca e la Facultatea de Litere in anul 2.Eu , cu un zambet larg de tot am intreabat: si.. la ce litera a-ti ajuns la care ea a zambit cald spunandu-mi ca e o replica pe care nu o mai auzise pana atunci si ca e ceva mai "special" decat ceea ce aude zilnic de la majoritatea baietilor gen: " ce buna esti", " ce ti-as face si ce ti-as drege".In fine, am mai stat de vorba despre orice timp de vreo 10 minute dupa care a plecat la cursuri , nu inainte ca eu sa fac treaba cu : auzi.. as putea ca printr-o minune... si uite asa am capatat un nou numar de telefon si o potentiala partenera pentru seara respectiva( din ce imi aduc aminte era vineri si era un bal pe undeva prin oras). Ca urmare, ne-am vazut , am iesit in oras si am petrecut ceva timp impreuna.Dupa asta ne-am mai vazut cateva zile, dupa care mi-a dat de inteles foarte elegant, ca ar fi mai bine sa nu ne vedem pe viitor. A fost decizia ei, am respectat-o si am cazut de comun acord sa mai bem cate o cafea impreuna doar daca ne intalnim pur si simplu intamplator ( e clar ca doar prin barul universitatii umblam doar doar sa o mai intalnesc :) ).

Un mic secret: multor fete le place sa fi tu insuti, sa fi real si sa te porti ca deobicei (normal). Nu conteaza design-ul , studiile sau look-ul.Totul e sa stii ce sa scoti pe gura la moemntul potrivit.Era o melodie acum cateva zile la TV ceva de genul .. intre mine si el e doar un Mercedes diferenta. Alooo.. treziti-va. Doar pustoaicele alea crescute cu eugenii si pufuleti in spatele blocului pun astfel de intrebari prietenelor lor de aceeasi varsta cand le vad ca le aduce un tip acasa: cine e fata baiatu' ala? da ce masina are? ....

Nu cred ca aveti chef de iesit la sucuri in oras cu pustoaice care o sa va vorbeasca mereu ce au facut la scoala sau vai domne ce m-am certat cu mama ca nu mi-am facut curat in camera sau ca mi-a luat tata cablul de retea de la calculator si nu mai pot intra pe mess sa dau tretuspe mass-uri legate de minuni , copii orfani sau suspendarea contului de yahoo.

Baieti, ceea ce va scriu aici.. este pur si simplu arta(mai mult sau mai putin) ... nu dume de agatat pustoaice atunci cand conduceti un motoscuter furat, cu numere de italia si vopsit cu oja rosie iar voi sunteti imbracati in blugi cu N-spe mii de embleme de la firme foarte cunoscute gen Armani , Boss , Richmond sau D&G , sapca de blugi cu NIKE(bineinteles intoarsa invers) si geaca rosie din cea mai proasta imitatie de piele pe care scrie mare si citet : CHICAGO BULLS.

Voi cei care faceti parte din categoria enumerata mai sus v-as ruga frumos sa va duceti la un club de manele ( neaparat in costumatia de mai sus + un lant de inox (in cel mai bun caz) la gat atarnat iar daca mai are si stema de la mercedes , este deja cap de serie + un telefon , cat mai luminos sa se vada chiar si prin blugi atunci cand il aveti in buzunar ) si spuneti-le celor de acolo ca v-am trimis eu. O sa stie ei despre ce e vorba. ( Nu am nimic cu manelistii , doar ca nu prea ii suport) . Ca sa recunosc, cateodata , mai ascult si eu manele , ma urc pe bar , mari dansuri ce stiu atunci de zici ca sunt cel putin dansatorul reprezentant al manelistilor, dar DOAR si DOAR sub influenta alcoolului. :) Sper sa nu va suparati pe mine ;).. Va urez o seara.. sau o zi buna... depinde acum de fiecare cand citeste ceea ce scriu eu aici.. sau daca citeste careva.. in fine.. eu scriu :)

No comments: