Wednesday, March 5, 2008

Dragoste - sentiment de afectiune pentru ceva sau cineva

Un sms care mi s-a parut de interesant , si era la moda cand eram si eu umpic mai tinerel suna ceva de genul :

Definitia dragostei: este un complex periferic amorfozat care in egocentrul pseudoindividualitatii provoaca sentimentul... "ce bine ar fi sa ne-o tragem".

Bineinteles ca atunci cand o tipa primeste un astfel de sms de la un tip , indiferent de relatia pe care cei doi o au , ea zambeste iar asta este un lucru foarte bun tinand cont ca cel mai greu de la o femeie este sa scoti primul zambet.

O alta vorba spusa din batrani si care a avut mereu efect asupra omenirii este aceea ca:
Dragostea cu forta .. se numeste viol... iar dragostea fara dragoste.. se numeste SEX.

Plecand de la aceste doua teorii destul de cunoscute as zice eu as vrea sa aud de la voi o explicatie a sentimentului Dragoste, o fraza, sau doua in care puteti defini acest sentiment.

Un tip scria undeva pe un forum ceva de genul : "Dragostea este singurul sentiment care te face sa te simti in al 9-lea cer, te arunca in cele mai adinci prapastii a suferintei, si nu te tine niciodata in Echilibru, insa viata fara doagoste ar fi fara sens".

Parerea mea este ca are si el dreptate in ceea ce scrie , dar dupa mine , dragostea este atunci cand intalnesti persoana aleasa , indiferent de loc si brusc in stomac apar acei "fluturasi". Nu conteaza cum arata , de unde e , cum o cheama atata timp ca simti o vibratie si acei "fluturasi" .

Daca dupa o anumita perioada de vreme ( 1-3-6-10 ani) atunci cand esti cu persoana asa zis iubita , inca mai ai acei "fluturasi " in stomac , inseamna ca aia chiar e dragoste deadevaratelea. Daca nu, e clar ca ceea ce mai este intre voi doi este pur si simplu obisnuinta.

Degeaba ii spui unei femei :TE IUBESC daca in cel mai scurt timp nu dovedesti asta, pentru ea , ceea ce spui tu este egal cu 0. Trebuie ca fiecare sa isi arate dragostea in felul lui aparte pentru persoana iubita. Nu trebuie sa copieze niciodata pe nimeni, trebuie sa fie el insusi si daca nu se poate sa fie UNIC .. macar sa fie ceva mai deosebit decat ceilalti :). De aici incolo depinde doar de voi ....


Ceea ce am uitat sa adaug este o afirmatie facuta de o persoana din lista mea de yahoo.

Dragostea este efortul pe care il face un barbat , pentru a se multumi cu o singura femeie.

Trebuie sa va spun ca acea persoana este defapt o domnisoara si cam asta ar fi parerea ei despre dragoste.Este parerea ei si o respectam :)

4 comments:

Anonymous said...

mda..ciudat..dar adevarat..dar mai bine zis ciudat de adevarat...mai ales ca vine din punctul de vedere al unui baiat..barbat..adica nu de la noi,fetele..de obicei noi suntem cele care ne implicam si suntem de partea "fluturashilor"..oricum e chiar dragutz blog-ul..congrats' :D

bampi said...

e adaptabila aia cu dragostea si efortul, am vazut si invers ca status :), oricum ar fi tot adevarat ramane

vamps said...

eu la un barbat am vazut statusul asta:)

Simonna said...

Eu din nou... Mi-a starnit interesul blog-ul tau...oricum altceva nu prea am ce face, iar o carte buna nu am la indemana ca sa citesc. Cand eram si eu mai micuta, nu ca acum as fi cu mult prea mare, oricum varsta nu se zice, am primit si eu mesajul asta, insa mi s-a parut ceva ciudat la el pentru ca era putin diferit: "Dragostea este un complex periferic metamorfozat...", restul e la fel. Am cautat in DEX sa vad care e pana la urma cuvantul si am descoperit ca "amorfozat" nu exista, desi pe multe site-uri este trecut asa, in schimb daca analizezi putin definitia data, "metamorfozat" ar fi mai potrivit pentru textul asta. Desi am mai deschis subiectul acesta cu definitia dragostei cu prietenele mele, nu am reusit sa conturez o definitie... Asta ar insemna sa delimitez sentimentul asta, de parca dragostea are margini... Nu stiu sa iti dau o definitie, dar asta nu inseamna ca nu stiu sa iubesc, dar nu iubesc...