Thursday, April 10, 2008

Baieti.. nu faceti asa.. e strigator la cer ...

Azi cand navigam aiurea pe net ce credeti ca am gasit?O farsa facuta unui nene vai de steaua lui care cica se credea mare gigolo.Jenant.Cum poti ma sa spui ca esti gigolo si ca te duci sa satisfaci o femeie pentru bani cand tu habar nu ai sa legi 2 fraze?O satisfaci ca vrei tu sa ai un palmares mare si demn de invidiat de prietenii tai care bineinteles ca o sa le spui tot.. ca asa e omu... : Frate, ce am facut cu una.. si am dres .. si am dat si am facut si am bagat in toate gaurile... si ca avea o gura atat de incapatoare de m-a supt cu tot cu cur.. si cate si mai cate ( 50% adevarat.. restu.. babauri)sau ca pur si simplu femeia merita sa nu fie iertata :) ( in cele mai des intalnite cazuri).Omu spunea ca arata si foarte bine.Citez: " am 1,60 si sunt numai muschi".Iti dai seama.. de parca toate femeile sunt moarte dupa pachetele de muschi.Am auzit de la o grama de femei barfe despre cei cu muschi , ca au muschi.. si ca treaba aia.. nu prea merge.Dar mai sunt si unele care balesc in prezenta unuia cu muschi.Daca mai e si brunet cu ochii albastrii si mai e si putin gelat.. gata.. aia e.Barbatul ideal.

E strigator la cer sa spui ca domne sunt gigolo si imi ofer serviciile pentru bani.Mai bine spui ca esti gigolo si ca iti oferi serviciile pentru a fi apreciat de cine trebuie si merita.Sau mai bine spui ca esti gigolo si atat.. fara detalii.. si poate ca practici meseria asta doar ca ai tu anumite fetishuri de care lumea nu stie si nici nu vrei sa se afle.. cum ca ti-ar placea doamenele mai in varsta, versate sau pur si simplu ca iti place sex-ul asa.. luat ca atare si in cantitati cat mai mari.Nu conteaza calitatea ci conteaza cantitatea.E vorba de palmares aici :)

Ce e cel mai nasol , acu urmeaza...


La rubrica: Matrimoniale » Anunturi doamne, domnisoare


GIGOLO (BUCURESTI - mun., BUCURESTI) TANAR SIMPATIC 20 ANI PRESTEZ SERVICII DE CALITATE DOAMNELOR SI DOMNISOARELOR STILATE SI MANIERATE !!OFER DISCRETIE MAXIMA !!! anunt insotit de o poza cu muschi.. (de parca doamnele si domnisoarele de muschii aia se folosesc)

Presteaza servicii: poate o fi cosmetician, sau bucatar si gateste doar pentru doamne si domnisoare.. o fi instalator... o fi sau nu o fi... NU DOMNE.. EL E GIGOLO .. scrie mare de tot la inceputul anuntului. Nu scrie niciunde ca el o face defapt de placere .. dar spune ca o face pe bani sa nu zica lumea ca e afemeiat sau ca nu are succes la femei.

Altu ...

ofer clipe de neuitat,rup bine,corp atletic,penis mare:21cm ma deplasez si la domiciliu.constanta

iauzi.. vine la domiciliu.. dar unde ma?... in parc pe banca?... nu a uitat sa precizeze : corp atletic.

se pare ca doar penisul vine la domiciliu....el ramane undeva afara si fumeaza o tigara pana termina penisul treaba ...

oare ce rupe? oase? patul? singur sau insotit? ce sa mai .. omu... astupa gauri, bate cuie , fu... in cur si da si mu... .E mai multifunctional decat robotul de bucatarie Moulinex.


Baieti.. tre specificat ca.. nu corpul face toata treaba... voi astia de va credeti gigolo.. tre sa intelegeti ca o femeie trebuie satisfacuta daca tot apeleaza la serviciile voastre.. nu ii tre poze cu voi pe pereti sau cine stie ce busturi goale in camera.

Nu uitati ca pentru a practica aceasta meserie trebuie sa aveti o catusi de mica cultura generala din cam toate domeniile.. pentru a putea vorbi cu "clienta" vrute si nevrute din subiectele alese de ea.

Sunt de acord sa aveti genul asta de anunturi..dar sa sune umpic altfel.. adica.. tanar ...ofer anumite servicii .. pur si simplu de placere... Cred ca a-ti avea mai mult succes decat aveti daca spuneti : GIGOLO fac si dreg ....

Uite .. un tip cinstit:

Tanar, satisfac orice fantezie. Nu sunt gigolo sau vreun armasar dar pot fi pegustul vostru.


El e... suna mult mai elegant .. decat GIGOLO... cel putin asa cred eu..

In fine.. mi-e lehamite de genul asta de barbati... de se "incurca " cu femeile doar pentru bani ci nu pentru placere.

O sa ma certati... dar eu totusi sper sa nu ...

3 comments:

Anonymous said...

muahahahahaha hau romentic,oare pot fi numiti c...e masculine?
nu cred ca te cearta nimeni , domnishorii nu au timp de bloguri,stau online pe site-uri poate pica ceva,s-avem de un mic o bere :)

Jolie said...

Hmm.. Eu cred ca nici nu ar trebui sa te certe. Ar trebui sa se schimbe, nu sa se supere.

Anonymous said...

E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
*Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
*Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
*Dacă doriți să tratați infertilitatea.
*Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
*Dacă vrei o vrajă de promovare.