Friday, May 9, 2008

Si totusi....

Dupa o recenta vizita in tara mea de bastina , am remarcat cu stupoare ca , chiar daca am doar 28 de anisori, totusi sunt foarte foarte invechit ca si mentalitate.E grava treaba... intr-o lume in care toata lumea se "condimenteaza" cu fel de fel de acarete , daca eu nu ma "condimentez" e cam naspa.. ca parca nu prea sunt de-al lor.. sau poate sunt vre-un pui de gabor.Nasol momentul dar, nu asta vruiam sa scriu defapt.

Dupa un aprofundat studiu asupra celor din jur am remarcat cam ce se cere ca sa fi in centrul atentiei .... ori de cate ori este nevoie.

Ca barbat:
- trebuie sa fi cat mai figurant
- trebuie sa fi cat mai plin de tine
- trebuie sa ai abonament la cea mai scumpa sala de sport
- trebuie sa ai o masina cel putin in valoare de 5 mii de euro
- trebuie sa fi in pas cu moda( haine firmate si asta trebuie sa fie cat mai vizibil- imprimeuri mari cu numele firmei .. daca se poate sa fie chiar cat jumatate din accesoriu)
- trebuie sa frecventezi barurile unde se etaleaza cele mai mari fitze din oras
- trebuie sa frecventezi deasemenea cluburile unde " e cool ca se duce toata lumea"
- si trebuie sa ai o femeie traznet ( ca e proasta de bubuie.. conteaza mai putin)

Ca femeie:
- trebuie sa fi buna ( buna rau .. sau mai putin buna.. dar gletuita si gatita dupa cum se cere)
- trebuie sa fi cat mai usuratica ( ca sa ai priza la golanasi , escroci si pungasi)
- trebuie sa fi cat mai proasta
- trebuie sa vorbesti cat mai putin
- trebuie sa fi disponibila la orice ora
- trebuie sa nu ai gagic/iubit/logodnic/sot( iar daca ai, ce conteaza? )
- trebuie sa frecventezi aceleasi baruri si cluburi de fitze ( acolo vin pungasii si escrocii toti, care mai de care cu masini scumpe in cautare de noi aventuri)
- trebuie sa ai prietene bune si disponibile( la fel de usuratice)
- trebuie sa fi dotata ( tate , cur si astea sa fie cat mai expuse)


Parca cand eram eu mai tinerel, nu era chiar asa detrabalare, sau... poate am imbatrant eu.. si mi se pare ciudat ceea ce se intampla in jur.Cine stie...

Oricum... se mai gasesc si fete calumea, si baieti calumea.. si baruri calumea( de exemplu barul Moments de pe strada Dezrobirii la nr 22) unde iti poti bea o cafea linisit sau un ceai cu prietenii.Dar si prietenii astia sunt numarati.. si trebuie bine alesi :)

Nu stiu ce si cum fac altii.. dar .. dupa 2-3 zile de iesit in oras.. mi-e mi se cam taie... si ma refugiez undeva depaaaaaaaaarte.. unde nu ma freaca nimeni la icre.

Iar pentru voi ceilalti... va urez dupa-amieze placute si nopti cat mai albe .. in cluburile unde e cool .. ca se duc toti.. caci sunt sigur ca va duceti si voi pe acolo .. ca doar.. si eu am fost :)

4 comments:

Anonymous said...

nu stiu exact dak sunt demodata sau mai fitoasa k toata lumea dar ce ai scris tu k tre sa aiba un barbat sunt prea putine.K baiat tre sa ai 2 lucruri aroganta necesara adik sa stii sa te apreciezi si inteligenta necesara k sapuiorice "pizda" in cap dupa tine
degeaba esti un frumusel plin de bani knd de fapt esti un pampalau....iar excrocii majoritatea sunt urati dar oameni inteligenti
Iar k fata tre sa stii exact knd si ce sa vorbesti(deh asta e mai greu de intalnit) iar majoritatea tutelor sunt topite dupa un pampalau plin de muschi kre nu stie sa lege 2 cuvinte....d'aia eu sunt topita dupa tine :D
Ma semnez criss k sa stii cine te iubeste (ps:mi'e lene sa'mi fac cont)

petrolino said...

:) ...

Anonymous said...

cunosc persoane care toata saptamana fac rost de bani ca sa vina weekendul cand merg in club sa-i 'sparga' si arunca cu ciubucuri la ospatara de fiecare data de parca nu au ce face cu banii... probabil le place sa fie vazuti ca "oameni cu bani"... ca ei sunt multi... si pot fi usor
comparati cu aia cu "fara numar, fara numar" ... fara numar pentru ospatara care, sa fim sinceri face mai multi bani decat jumate din cei din club si la care i s-au urcat fitzele pana acolo ca nu te servesc daca nu i l;asi ciubuc,
clubul care te fura legal cu preturi exagerate si persoane
invidioase care tot timpul te studiaza se uita la tine de parca nu sa se distreze au venit. Mai am ceva de spus si am incheiat. In aceeasi oala intra si fitzoasele
gen "nu te plac ca nai masina" ... niste "coate goale" care nu prezinta nimic altceva decat un fund acoperit cat mai sumar in schimb au pretentii!!!. Din cauza astora MULTE alte fete se feresc de cluburi. Asa e Oradea, poate cu timpul o sa isi revina, in alte orase nu e asa sau nu chiar asa.
Cred ca maine daca sar deschide un club unde redbull costa 30 RON
toata Oradea se muta acolo atata timp cat nu consumi ceti place
si ce intradevar vrei ci consumi doar sa faci consumatie.
Personal nu ma deranjeaza cei care stau la o bere. poate prefera berea. poate nu mai vor sa bea inca una. poate se zgarcesc sa mai cumpere una. poate chiar nu au bani
de inca una. nu e rusine sa nai bani mai mare e rusinea sa nu ii pretuiesti pe aia care ii ai.


un adrian cu parul balan :)
sper ca nam suparat pe nimeni

Anonymous said...

E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
*Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
*Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
*Dacă doriți să tratați infertilitatea.
*Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
*Dacă vrei o vrajă de promovare.