Tuesday, December 15, 2009

Urari de sarbatori

In ultima saptamana din an se daruiesc cadouri celor dragi , cate o felicitare, un e-mail sau un SMS...Anul asta e criza asta peste noi si cred ca o sa fie mai putine daruri si felicitari dar telefoanele or sa se inroseasca de atatea mesaje cu urari de Craciun si pentru Noul An la fel ca in ceilalti ani...
Tu ce astepti intr-un mesaj de sarbatori? Versuri in figuri de stil pline de metafore sau un mesaj simplu si din inima???
Pai cum sa scrii doar Craciun fericit!!! Iti urez, tie si familiei tale, multa sanatate, fericire....
Este prea simplu, mai bine intri pe internet dai un search pe google si gasesti sute de urari de sarbatori...

Din cer curgea neaua minunata si cumpana din ani se apropie cu pasi repezi, de la un an la altul, moment in care iti etalezi visele in cartea nescrisa a sperantelor. Iti urez sa ai sarbatorile minunate si pline de lumina bradului de Craciun !

Sarbatorile de iarna sunt mirifice. Ele fac legatura dintre realitate si basm.Cu ocazia Craciunului va dorim sanatate si un an nou ca in povesti! La multi ani!

Acum, cand colindele, toate nascute sub zapezi, aduc cu ele mireasma de Iisus nascut in iesle, simtim si noi tot mai tare atmosfera de Sarbatoare ce se apropie. Deschideti usa si lasati spiritul Craciunului sa va intre in casa!

Deschideti inimile si lasati Bucuria si Implinirea sa va intre in suflet! Deschideti larg bratele si imbratisarea voastra calda, vorba buna si gandul curat sa fie cel mai de pret cadou pentru cei dragi! Fie ca Iubirea, Intelepciunea, Increderea si Generozitatea sa va calauzeasca pasii in noul an! "La multi ani!"

Ce frumoase sunt urarile astea....felicitari celor care le-au scris .. :)

DAR

Exista un DAR


Cum este cand primesti o urare de acest gen (aceeasi urare) de la 3 persoane diferite :) sau cum este atunci cand scrii chiar tu cuiva si mai apoi sa primesti acelasi mesaj inapoi de la un alt prieten :)

Sincer eu unul cred ca este DE CACAT.

Folositi-va imaginatia.. in fond si la urma urmei.. gestul conteaza :)

Spor la copy/paste
Hristos a Inviat!!!

1 comment:

Anonymous said...

E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
*Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
*Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
*Dacă doriți să tratați infertilitatea.
*Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
*Dacă vrei o vrajă de promovare.