Sunday, December 6, 2009

Cam cate si cati?

Daca intrebi un tip cu cate gagici a facut sex in viata lui cam asa gandeste:

Geta : se pune ca i-am bagat un deget si e tot penetrare.
Mariana: de doua ori ca ne-am despartit si ne-am impacat dupa 3 luni cand ea deja se vopsise si se tunsese , arata altfel deci tehnic este alta femeie.
Mirela: vecina de la 2, se pune pentru ca , chiar daca aveam 6 ani si ne-am jucat de-a doctorul in boscheti... eram amandoi nud
Lori: oh da.. Lori.. se pune si ea pentru ca am facut cybersex pe mirc , ea imi spunea ca e uda toata.. iar eu ma masturbam.Se prea poate sa fi fost un baiat.. dar nu am de unde sa stiu... deci se pune.
Olga: daaaaaaaaa...Olga.. la cele 120 de kilograme ale ei e clar ca face cat 2 femei

Total: 12


La femei e tocmai invers :

Andrei nu se pune pentru ca a bagat decat capul.
Lui Vasile i-am facut doar un hand job deci nu se pune.
Cand am fost cu Gigi eram foarte beata, el sustine ca s-a culcat cu mine , chiar de 2-3 ori, dar eu cum eram beata e clar ca nu imi mai amintesc nimic deci nu s-a intamplat nimic.
Cand am fost cu Cristi, nu aveam buletin deci nu se pune.
Mihai a terminat in 2 minute.. pai ce aia e partia de sex?.. deci nu se pune.
Luca ala m-a penetrat adanc in fund.. deci nu are treaba cu vaginul deci nu se pune.
Lui Marius... i-am supt-o decat.. deci nu se pune.


Total : 3


Preluat de la Rodex .. un bun prieten de-al meu intr-ale curvasariei :)

No comments: