Thursday, December 10, 2009

Fara titlu

Desi nu are titlu as putea sa-mi imaginez ... Barbatii niste "whateva' " ce credeti voi fetele ca suntem.
De ce suntem devina tot timpu noi? De ce credeti ca orgoliul la barbati este mai mare decat la femei?
Acum daca as fi scris "Vreau sa fac sex cu persoana pe care o iubesc." si apoi "Iubesc persoana cu care fac sex;" este acelasi lucru :).. oare? :P

Poti face sex fara sa iubesti,cum este cazul multor barbati,si poti iubi fara sa faci sex,cum este cazul multor femei. Aici ma arati cu degetu nu-i frumos ,cred totusi ca se poate si invers si la urma urmei toti avem nevoi ;)

Siii da..este adevarat ca te poate parasi pentru alta doar pentru felulu cum arata dar sa vorbim si de femeile care te parasesc pentru altu mai urat dar cu bani mai multi.

In rest sentimente avem si noi..dalea de dragoste si le mai aratam din cand in cand doar ca ne facem de rusine sau mai bine zis ne injositi pentru treaba asta.... " ete-l cum m-asculta zici ca-i caine , I NEED A BAD BOY " aaa? Nu zic tu, nu zic prietena ta , zic in general si din experienta , Nu va trebuie un Gentleman ci un Gangster s-atunci incercam sa ne adaptam situatiei.

3 comments:

Simonna said...

Hy! Nu vreau sa fiu rea dar totusi incerc, poate imi iese... Sunt un nimeni ca sa comentez parerile tale si a celorlati care scrieti pe bloguri; fiecare are stilul lui: romantic, optimist, realist, pesimist etc., oricum e parerea fiecaruia si are dreptul sa si-o exprime. Insa din moment ce iti expui parerea, mai ales in scris, trebuie sa ai grija cum scrii, atat din punct de vedere gramatical, cat si din punct de vedere literar, pentru ca omul tinde sa critice in primul rand, apoi sa intre in amanunt, sa analizeze si sa isi puna intrebari sau sa gaseasac raspunsuri la situatia pe care ai incercat tu (cei care scriu pe blog) sa o expui. M-am legat de felul in care scrii pentru ca ai scris "de vina" legat ("de"=prepozitie, "vina"=substantiv, iar "devina" nu exista), deja ti-ai format o imagine: "cine mai e si asta sa am critice? o fi o frustrata cu lentile de borcan care nu are ce sa faca la 12 noaptea..." nu vreau sa ma injuri, dar m-am plictisit foarte tare tinand cont ca nu pot sa ies nicaieri pe vremea asta si prin nametii astia... As vrea titusi sa comentez "ceva" la care tu nu ai gasit un titlu... Consideri ca noua, femeilor, ne plac baietii rai. Nu te contrazic. Eu cel putin recunosc si intr-adevar sunt si putin materialista (sunt sigura ca spui: "hai mah ma lasi? doar putin? asta sa i-o spui lui mutu'/sau mutului, cum vrei u..."). Dar asa e. Daca are bani si masina "shmechera" si e cioban (necioplit, needucat) e degeaba. Baietilor rai le plac fetele rele (BUNE RAU in exterior si care fac orice ca sa ajunga unde vor), niciodata nu o sa aleaga ca "femeia" lor sa fie o fata de casa, sa stea la cratita, sa spele si sa calce. Baietilor in general le plac femeile ambitioase, descurcarete, care, ma repet, stiu ce vor si unde sa vor sa ajunga. Baietilor le place ca noi sa ne alintam, sa fim frumoase, ingrijite, spontane, jucause, intelegatoare... Ceea ce vrea o femeie nu este sa fie intretinuta. Aceea care vrea lucrul asta nu e suficient de matura sa se considere "femeie". Ne place sa primim cadouri intr-adevar (si barbatilor le place), dar asta nu inseamna ca trebuie sa dai 100 RON sa iei un trandafir ca nu stiu ce are ala mai special, apreciem mai mult daca o data pe luna vii cu o jerbera de culoarea preferata, in plus mai mult de 3 Ron nu dai pe ea si este rezistenta. Femeile sunt prea atente la detalii si de aceea rezista cine poate. Pun pariu ca tie iti plac fetele rele...

petrolino said...

well... nu stiu ce sa zic ... m-ai dat sah mat :P

sau poate stiu ce sa zic.. dar nu aici ...


poate mai apari si lasi o urma sa pot da de tine...

Anonymous said...

E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
*Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
*Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
*Dacă doriți să tratați infertilitatea.
*Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
*Dacă vrei o vrajă de promovare.