Friday, May 16, 2008

Cateva noi dume de agatat

Vezi o tipa buna ( ca doar nu agati orice ) si te duci cu tupeu la ea:

1. - Buna, uite.. am o mica problema... toti prietenii mei ma considera GAY... ai putea iesi cu mine la un suc pentru a le putea dovedi contrariul?

2. - Buna, imi dai si mie o poseta in cap? ( ai obtinut primul zambet) 100% o sa intrebe de ce sa iti dea cu poseta in cap....iar tu o sa raspunzi: - Pentru ca poate o sa ma consideri mitocan ca o sa vreau sa ies cu tine la un suc.. si culmea.. o sa iti cer si numarul de telefon.

3. - Papusico te fac un cearceaf? - clar o sa urle.. dar asa te poti baga cu ea in seama... nu garantez ca o sa iesi cu ea la suc.. dar.. merita incercat.. se merge pe premiza.. NU AI NIMIC DE PIERDUT

4. Asta e chiar penibila.. dar o sa zambeasca: CE FACI FETELE TE PLIMBI?

5.Vrei sa vii pe la mine sa mancam pizza si sa facem sex? ( ea o sa zica NU).. NU?.. DE CE?... nu iti place pizza?

Iar acum.. in exclusivitate... dume de agatat .. valabile doar pentru doamnele si domnisoarele care vor neaparat sa agate un tip.


1. Sunt destul de draguta pentru tine sau mai trebuie sa mai bei?

2. Nu sunt cea mai draguta fata de aici, dar sunt singura care discuta cu tine.

3. Uite-ma ca am aparut, acum mai ai 2 dorinte.

4. Ce mai astepti? Agata-ma!

5. Saruta-ma acum si de 1 si 8 Martie nu mai vreau nimic.

6. Nu stiam ca exista Fat-Frumos...

7. Stiu sa gatesc, sa fac curat, sa am grija de copii si o sa ma si angajez.

8. Perimite-mi sa ma prezint... Sunt noua ta prietena.

9. Vino cu mine, trebuie sa te arat si prietenelor mele.


Candva.. o fata spunea:

Daca iti place tipul te lasi agatzata de orice tampenie ( in limitele bunului simt si ale inteligentei ) spuse de el .. daca nu .. tot ce poate smulge este un zambet .



Si ea are perfecta dreptate... DE UNDE.. poate sa nu le placa de tine la inceput... dar pe parcurs.. daca stii sa te faci placut.. o sa fie inebunite dupa tine :)

No comments: