Friday, July 16, 2010

Cate calorii consumi in timp ce faci secs?

Se ştie de foarte multă vreme ca secsul este o metodă prin care poţi arde foarte multe calorii, în consecinţă făcând mult secs poţi să ajungi la o greutate ideală. Există mai multe etape în arta secsului iar fiecare necesite un consum de calorii.

Exista avantaje dar şi dezavantaje atunci când vine vorba de actul secsual. Din acest motiv aceste valori de mai jos trebuie îmbinate în asa fel încât sa nu intervină probleme de sănătate in cazul unui consum energetic foarte mare în timpul actului secsual.

Îi dai hainele jos:

cu acordul ei: 12 calorii
fără acordul ei: 187 calorii

Îi dai sutienul jos:

cu ambele mâini: 8 calorii
cu o singură mână: 12 calorii
cu dinţii: 85 calorii

Când îţi pui prezervativul:

în erecţie: 6 calorii
fără erecţie: 315 calorii

Etapa preliminară:

încerci să-i găseşti clitorisul: 8 calorii
încerci să-i găseşti punctul G : 92 calorii

Poziţii:

misionarului: 12 calorii
69 culcat: 78 calorii
69 în picioare: 112 calorii
postura arcului: 216 calorii
călăreţul fantastic: 326 calorii
candelabrul italian : 912 calorii

Orgasmul:

real: 112 calorii
fals: 315 calorii

După actul secsual:


stai în pat şi o îmbrăţişezi: 18 calorii
te ridici imediat: 38 calorii
îi explici de ce trebuie să pleci(pentru totdeauna): 816 calorii

A doua erecţie pe categorii de vârsta:

20-29 de ani: 36 calorii
30-39 de ani: 80 calorii
40-49 de ani: 124 calorii
50-59 de ani: 927 calorii
60-69 de ani: 2916 calorii
peste 70 de ani: rezultate necunoscute

Îmbrăcarea după actul secsual:


calm: 32 calorii
grăbit(alert):98 calorii
când tatăl ei bate la uşă: 1218 calorii
când soţul ei sau soţia ta bătând la uşă: 3521 calorii

bun :) sa recapitulam.. cel mai important : FOLOSITI PREZERVATIVUL SPRE BINELE VOSTRU :)

1 comment:

Anonymous said...

E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
*Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
*Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
*Dacă doriți să tratați infertilitatea.
*Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
*Dacă vrei o vrajă de promovare.